شب تاب ، خورشید ِ کف ِ بشقاب
درد پشت دروازه
نداشتن حرف مشترک،درد بزرگی است.
+
نوشته شده در جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴ ب.ظ توسط شب تاب |
رؤیاهای ما،
شب تاب هایی هستند
که در آسمان ذهن ما
می درخشند...
خانه
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
پیوندهای روزانه
آن پیرمرد حباب شکن
رقابت جهانی برای لاغر شدن یا بیایید روی جنیفر را کم کنیم!
بگو...
چهار نقطه....
آرزوهای خرکی
رنگ
بلند بلند فکر می کنم
کتاب افق
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشتههای پیشین
اردیبهشت ۱۳۹۷
فروردین ۱۳۹۷
اسفند ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۶
دی ۱۳۹۶
آذر ۱۳۹۶
مهر ۱۳۹۴
مرداد ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
اردیبهشت ۱۳۹۴
فروردین ۱۳۹۴
اسفند ۱۳۹۲
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
خرداد ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
شهریور ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
آرشيو
برچسبها
شب تاب
(164)
یکی که نیست
(47)
نوشتمش و دوستش دارم
(23)
در سرزمین کوچولوها
(22)
کتاب
(15)
عکس هام
(14)
صورتیِ غمگین
(9)
شمعی روشن کرده ام
(5)
یادگاری روی دیوار نفرت
(4)
شکستگی
(2)
بستنی کاکائویی
(2)
خاطرات دانشگاه
(1)
واژه بازی
(1)
یک لقمه از جامعه
(1)
پیوندها
یک گلوله برای ژنرال
خرمالوی سیاه
خنده های صورتی (در بلاگفا)
نیکولا (در بلاگفا) با همین آدرس در بلاگ می نویسه
بوی سیب می دهی دختر:) (در بلاگفا) با همین آدرس در بلاگ می نویسه
آقای کیوسک
حرف هایی که به سختی کلمه می شوند ...
آقای صفر و نیم
یک رب مانده(نویسنده ی جمعه شب هاش، من بودم)
BLOGFA.COM