عادلانه...
تو که
این همه مرا نمی خواستی،
بی رحمی نبود
آن همه
ماجرای شعر و
شب های جنون و
گودیِ روی گونه...؟
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۳:۱ ب.ظ توسط شب تاب
|
این همه مرا نمی خواستی،
بی رحمی نبود
آن همه
ماجرای شعر و
شب های جنون و
گودیِ روی گونه...؟
رؤیاهای ما،