از پشت دیوارها...
بعد از طراحی یه کتابچه ی فسقلی و قصه گویی بدون ابزار، امروز با گواش روی بوم نقاشی کردم. قشنگ شد. تا حالا روی بوم نقاشی نکشیده بودم. تازه فهمیدم که چی رو از خودم دریغ کردم.
این کلاسِ، داره چیزای جالبی رو برای دلم رو می کنه!!

+ نوشته شده در سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۷:۵۱ ب.ظ توسط شب تاب
|
رؤیاهای ما،