آداب بیوتن خوانی: بی وطن هم بودی، بی رگ نباش...
"بیوتن" که می خواهی بخوانی، بهتر است دلتنگ "بعضی چیزها" باشی. آن وقت کمتر غُر می زنی.

+ نوشته شده در سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۵:۲۱ ب.ظ توسط شب تاب
|
رؤیاهای ما،