دل بی تو درون سینه ام می گندد

غم از همه سو راه مرا می بندد

امسال بهار بی تو یعنی پاییز

تقویم به گور پدرش می خندد...

 

 

به دلیل لجبازی بلاگفا و کد ندادن به بنده برای گذاشتن نظر در وبلاگها، سال نو رو از اینجا به همه ی دوستای یک رب مانده ای ، الهام عزیزِ کوچه ی خوشبخت، آقای ژنرال و دیگران! تبریک میگم. آرزو می کنم در سال جدید دلتون خوش باشه ...