همین چند دقیقه ی پیش، تقویم به گور پدرش خندید!
دل بی تو درون سینه ام می گندد
غم از همه سو راه مرا می بندد
امسال بهار بی تو یعنی پاییز
تقویم به گور پدرش می خندد...
به دلیل لجبازی بلاگفا و کد ندادن به بنده برای گذاشتن نظر در وبلاگها، سال نو رو از اینجا به همه ی دوستای یک رب مانده ای ، الهام عزیزِ کوچه ی خوشبخت، آقای ژنرال و دیگران! تبریک میگم. آرزو می کنم در سال جدید دلتون خوش باشه ...
+ نوشته شده در چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۳:۵۰ ب.ظ توسط شب تاب
|
رؤیاهای ما،