از دو طبقه پایین تر، صدا می آید...
هیچوقت با مردی ازدواج نکن که با بودن در کنار تو، بهش حسِ تحقیر شدن دست بده و فکر کنه (به هر دلیل با خود و بی خود و با ارزش و بی ارزشی) از تو کم تره.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰ ب.ظ توسط شب تاب
|
رؤیاهای ما،