نشد
زیادی خیال می کنم. خیال های خوش، ناخوش، هر چی...
با خیالم می سازم. با خیالم خراب می کنم. با خیالم می روم گم می شوم. با خیالم به درک که چه می کنم. نباید دیگر خیال کنم. همین. آدم ها واقعی که هستند، برخورد واقعی می طلبند. با خیال، نمی شود. نمی شود.
+ نوشته شده در جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳ ب.ظ توسط شب تاب
|
رؤیاهای ما،